loading...
تفریحی*عکس*مطلب*داستان*اخبار
aliahmadi بازدید : 66 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه ! اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . . امروز عکس تنهاییم را قاب گرفتم ! عکسی در ابعاد سه در بی نهایت . . . ! این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک Copy بگیرم و کنار خودم Paste کنم . . . شاید از این تنهایی خلاص شدم . . . وقتی به تو فکر می کنم جاده می آید . . . وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی . . . تو و جاده در تنهایی من همدستید . . . وقتی حالت بده روحت بی پناهه / میبینی هر کاری کردی اشتباهه وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست / وقتی کسی اندازه تنهاییات نیست همیشه نمی توان زد به بیخیالی و گفت : تنها آمده ام ! تنها می روم ! یه وقتایی حتی برای ساعتی یا دقیقه ای کم می آوری ! دل وامانده ات یک نفر را می خواهد ! اه لعنتی دوست داشتنی . . . نه میتونی بگذری . . . نه میتونی . . . تنهایی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودت ! رفیق داری . . . همدرد نداری ! خانواده داری . . . حمایت نداری ! عشق داری . . . تکیه گاه نداری ! مثل همیشه همه چی داری و هیچی نداری ! تنهایی گاهی وقتا تقدیر ما نیست ! ترجیح ماست . . . رابطه هایی که تنهایی دلیل شکل گیری شون می شه ، عاقبتشون دوباره تنهایی می شه . . . ! نه از تنهایی می ترسم ! نه از تنها ماندن ! ترسم از تنها بودن در کنار دیگری است . . . تنهایی قشنگ‌ ترین حس دنیاست . . . چون برای داشتنش نیاز به هیچ کس نداری . . . نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟! با هم قدم میزنیم با هم میخوابیم دلم که میگیرد ، آغوشش را باز می کند و بر گونه هایم بوسه میزند اما نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟! ” تنهاییم را ” با هم که باشیم سه تاییم من ، تو ، بوسه . . . بی هم چهار تاییم تو با تنهایی ، من با رنج . . . شب خوابیدی تو تختت ، هی قلت می خوری . . . ! بعد گوشیتو بر می داری می نویسی خوابم نمی بره . . . سرد می شی ، بغض می کنی ! می بینی هیچکس و نداری که اینو واسش بفرستی . . . تنهایی سخته . . . خیلی . . . نجار ها هم کورند !! هنوز هم تخت دو نفره میسازند ! نمی بینند همه تنهاییم ! حتی آنهایی که دو نفره میخوابند ! بد جوری دلم گرفته امشب به خدا کاش بودی انگار تنها ترین روی زمین من هستم انگار همه غصه ها مال منه ای خدا کمکم کن کاش بودی . . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک؟
    ازکدام گروه از اس ام اس ها بیشتر در سایت قرارگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 10,181
  • بازدید کلی : 33,583